söndag 20 september 2015

DET SENASTE

HEJ HEJ
Nu har de gått några veckor sedan jag senast uppdaterade er, och det har hänt en massa saker men samtidigt inte så mycket. 
JAG FYLLDE ÅR tisdagen den 8.9 alltså tisdag två veckor sedan, och jag hade en super mysig dag tillsammans med mina kompisar! Så nu är jag äntligen 16 år gammal, vilket känns bra och ganska vuxet faktiskt haha. Men snart är det ju 18 som gäller!
Förra veckan och helgen gick åt att bara läsa till prov eftersom hela förra veckan hade vi provvecka i skolan. Det tog åt jätte mycket tid eftersom jag varje kväll måsta sitta och läsa till prov, och därför har jag haft lite tidsbrist. Proven gick i allafall riktigt bra, och det var slappa skoldagar eftersom man bara skrev ett prov per dag och sen fick fara hem.
Då jag fyllde år hade jag önskat mig en "room makeover" eftersom jag inte alls tycker om tapeterna på mina väggar, som är beiga med vita "blommor". Så jag önskade mig att jag skulle få vita väggar och målat golv , och att mamma och pappa skulle hjälpa mig med det.. Och det fick jag jihuu!
Jag kommer snart visa resultatet åt er och det har blivit mycket finare, jag är så nöjd! Nu har jag äntligen ett vitt, ljust och fräscht rum, och nu kommer det vara mycket enklare att möblera om och inreda det. ÄLSKAR
Bilder eller video kommer snart, ha de bra!

2 kommentarer:

  1. Väntar med SPÄNNING på att få se ditt nya rum kära "Nyckelpigan" :D

    SvaraRadera
  2. Väntar med SPÄNNING på att få se ditt nya rum kära "Nyckelpigan" :D

    SvaraRadera