söndag 2 augusti 2015

PIEKSÄMÄKI 2015

  



Nu sitter vi i bussen påväg hem från lägret i Pieksämäki! Har hunnit med så mycke, haft otroligt roligt och fått mycke nya vänner. Jag är så tacksam! Tredje året på lägret och många fler kommer det bli det vet jag för så roligt är det varje år. Har varit med i standlinjen som är en kurs för ungdomar där man i stortsätt bara leker och spelar på stranden, men också talar om gud. Eftersom vädre int ha vari det bästa i år och det har varit lite regn så har det varit lite kallare och mindre roligt ibland att springa runt barforta på stranden och simma. Men allt detdär har vi nog gjort✔️ 
Det bästa är nog alla dom nya vänner jag fick nästa år blir säkert bara ännu bättre pågrund av all nya personer! Vissa lärde vi känna ganska sent men han ändå umgås så mycket vi hann och jag är så glad! 
Tog faktiskt int en ända bild med kameran fast ja hade me den... uups men han inte och det är lite klumpigt att ta me kameran till stranden och runt omkring där så det blev inget fotande för mig i år. Men har ju nog tagi lite kamera bilder bla dem där uppe så de får duga!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar